Відтепер відмова у розрахунку карткою вважається обмеженням прав споживачів. Бізнес будуть штрафувати, якщо клієнт подасть на них скаргу
Про це повідомляє "Nation" з покликанням на Держпродспоживслужбу.
Клієнт має право обирати спосіб розрахунку на власний розсуд відповідно до ЗУ "Про захист прав споживачів". Підприємтства, що зобов'язані приймати безготівкову оплату згідно із законом, мусять забезпечити покупця такою формою оплати.
До таких підприємств не відносяться ті, які ведуть свою діяльність в населених пунктах, де проживає менше 25-ти тисяч осіб. Це передбачається постановою уряду "Про здійснення розрахунків за продані товари (надані послуги) з використанням спеціальних платіжних засобів". Усі інші мають забезпечити можливість безготівкової оплати за допомогою POS-терміналу чи QR-коду.
Клієнт, котрому відмовили в наданні послуги безготівкової оплати, має право поскаржитись до місцевих органів Держпродспоживслужби. Передбачені такі штрафи:
Держпродспоживслужба нагадала про ці штрафи через те, що з початку 2022 року приватні підприємці мають використовувати реєстратори розрахункових операцій, включно з програмними.