Приват Банк потрапив у скандап

Приват Банк потрапив у скандап

Українська активістка, правозахисниця і Трансгендерна жінка Анастасія Єва Домани поскаржилася в соціальній мережі Facebook на кричущу поведінку і дії співробітників столичного ПриватБанку на проспекті Повітрофлотському, 50/2. Працівники банку обзивали свого клієнта, а потім просто закрили двері на ключ, не даючи Домани можливості покинути приміщення, пише видання "Вести".

Скандальна подія трапилося понеділок, 2 вересня. Анастасія-Єва Крістель Домани прийшла до відділення банку і зіткнулася з непрацюючими віконцями і великий чергою. Клієнтка з претензією звернулася до менеджера банку Інні Гуглевец. Однак відповідь працівниці закладу її шокував: «Це вам не магазин!».

Втім, це були ще «квіточки».

Співробітниця не заспокоїлася на цій фразі і почала ображати Домани. Образи були трансфобного змісту. До того ж Гуглевец початку розголошувати конфіденційні дані клієнтки, які вона вказувала, коли звернулася в банк.

За словами Домани, Інна Гуглевец зверталася до неї в чоловічому роді, радила їй «звернутися до лікаря» і лякала тим, що все про неї знає.

Активістка тут же опублікувала пост в Facebook, в якому описала поведінку співробітниці ПриватБанку. Після цього Домани просто взяли в заручниці, її заблокували в банківському приміщенні. Охоронець, який перекрив їй вихід заявив, що не випустить жінку поки та не видалить пост і фото Гуглевец. Клієнтка відмовилася це зробити.

Співробітниця-хамка продовжувала ображати жінку. До цькування підключилися охоронці.

Домани нічого не залишалося робити, як викликати поліцію. Екіпаж прибув тільки через годину після дзвінка. Весь цей час клієнтка продовжувала вислуховувати образи від менеджера, яка домовилася до: «Бог покарає».

Під час складання заяви Гуглевец продовжувала висловлюватися на адресу Домани. «Я б вам відрізала пальці за брехню, як в давнину це робили», – заявила вона.

Правозахисниця намір вже оформила з юристами кримінальну та адміністративну виробництва. Вона зазначила, що не бажає бути клієнтом ПриватБанку.

Прес-служба банку надіслав приниженою клієнтці відповідь, в якому повідомила, що «з боку банку порушень не виявлено». Хоча на наступний день після інциденту дзвонили і просили вибачення за поведінку своєї співробітниці.

Сама Домани вимагає від адміністрації фінансової установи публічних звинувачень і звільнення Інни Гуглевец.

Жінка має намір «йти до кінця»: Я буду вимагати вибачень від ПриватБанку на офіційному ресурсі прес-служби або в ЗМІ. А також звільнення Гуглевец. І не «за власним бажанням», а за статтею ».

Всі матеріали на сайті захищені
згідно законодавства України