Після знищення крейсера «Москва» запорєбрікові пропагандони заявили, що треба нанести удар у відповідь. Історія з драмтеатром у Маріуполі навчила, що у маси час від часу зливають інформацію про наступні цілі, щоб питань було менше. Зараз у московії все частіше говорять про необхідність знищення залізничних вузлів, аби західні партнери не могли швидко надавати важке озброєння. Під небезпекою також і аеропорти: злітно-посадкові смуги багатофункціональні, можуть приймати вантажі з озброєнням і використовуватися для виконання військових завдань.
Лише частина українських аеропортів не постраждала від ракетних ударів, але загроза нікуди не поділася. Повітряні хаби повинні працювати, а їх оборона має бути пріоритетом для держави. Проте щодо цього є серйозні питання. Як би це не дивно звучало, але державні аеропорти контролюються не завжди владними органами. На сьогоднішній день місцеві князьки мають набагато більший вплив, ніж центральна влада.
Як з’ясувалося, колаборанти непогано себе почувають і на західній Україні. Михайло Папієв, той що депутат від ОПЗЖ, контролює Чернівці. Там знаходиться міжнародний аеропорт, який один із небагатьох залишився неушкодженим. Саме людину Папієва – Сергія Томюка – поставили керувати стратегічним підприємством. Журналісти кажуть, що йому підробили документи, щоб не виникало питань щодо призначення. Цікаво, чи всіх влаштовує факт того, що Папієв став фактично власником державного аеропорту?