
Знаменитий бренд Chanel випустив різдвяну рекламу, в якій використав мелодію українського композитора Миколи Леонтовича, яка відома за кордоном як Carol of the Bells
Про це повідомляє інформаційний портал "НАЦІЯ" із покликанням на "rayon.in.ua".
У рекламі Chanel закликає обирати різдвяні подарунки для близьких з широкого асортименту парфумів, засобів для макіяжу та догляду за шкірою.
Головною героїнею ролика стала 26-річна італійська модель Вітторія Черетті. До слова, вона відома не лише своєю успішною модельною кар’єрою, а й тим, що є дівчиною Леонардо Ді Капріо.
Вітторія зіграла дівчину, яка живе в країні, де немає снігу, але мріє про холодний зимовий вітер та сніг. Раптом її бажання здійснюється й все навколо неї покривається сніжинками.
Всю цю казково-різдвяну атмосферу прикрашає неймовірна культова мелодія "Щедрика" Леонтовича, більш відомого за кордоном як Carol of the Bells.
Користувачі з України залишили багато коментарів про те, що Леонтович створив "Щедрика" в Покровську, який зараз знищує росія. А також те, що самого Леонтовича вбив російський чекіст.